VEELGESTELDE VRAGEN

  • Hoe kan ik bestellen in de zaal?

        - met uw smartphone via de QR-code op de tafel​

        - via een ober

  • Hoe kan ik betalen in de zaal?​

       - met uw smartphone via de QR-code op de tafel

       - bancontact

       - cash

  • De tafels werden niet op naam gereserveerd. U kan dus kiezen waar en bij wie u aan de tafel zit.

  • Kan ik komen eten zonder reservatie?

          Op zaterdag is onze zaal reeds volzet.​

          Zondag is er nog wat plaats.  Maar hier geldt, zolang de voorraad strekt. Er zijn een aantal extra                                   porties voorzien. Maar op=op.

  • Ik bestelde voor zowel het restaurant als afhaal, hoe bekom ik mijn afhaal porties?

         Voor of na uw restaurantbezoek kan u uw bestelling afhalen bij de afhaalzone aan de in/uitgang

----------------------------------------------

  • Tot wanneer kan ik bestellen?

          Bestellen kan tot 21 september.

  • Moet ik vooraf bestellen als ik in de zaal kom eten?

         JA, zo kunnen wij een juiste inschatting maken van het aantal porties. En bent u zeker van uw portie.​

  • Hoe bestel ik om te eten in het restaurant?

​          Kies bij bestelvoorkeur voor 'afhalen'  en kies afhaallocatie 'Restaurant - Hangar 39 '

  • Ik koos voor eten in het restaurant en toch staat er afhaallocatie en afhaaltijd. Doe ik het juist?

         JA, dit is correct. In uw bestelbevestiging zal u bovenaan in de hoofding 'Restaurant-Hangar 39' zien staan.           Dan is uw bestelling bij ons binnengekomen om te eten in de zaal.

  • Kunnen ingrediënten weggelaten worden uit gerechten?

         NEE, de gerechten worden in grote hoeveelheden klaargemaakt.

  • Worden brood of frietjes automatisch meegeleverd/geserveerd?

         NEE, dit dient u mee te bestellen.

  • Ik kom ter plaatse eten maar ik wil nog extra porties meenemen, hoe doe ik dit?

         ​U plaatst voor uw meeneem porties een aparte bestelling om af te halen. Kies hier de datum en het uur dat          u komt eten. U kan uw bestelling in onze afhaalzone afhalen.

  • Worden gerechten warm geleverd?

         NEE, gerechten dienen nog te worden opgewarmd.

  • Kan er geleverd worden buiten Edegem?

         NEE, we leveren enkel binnen de gemeente Edegem.​

  • Kan ik mijn bestelling ter plaatse betalen?

         NEE, bestellingen dienen vooraf betaald te worden.

  • Hoe kan ik betalen via overschrijving?

         Palingfestival Edegem

         BE 38 7360 6940 4372

         mededeling: Naam + bestelnummer

  • Waar moet ik mijn bestelling afhalen?

         Hangar 39 (FORT EDEGEM), Rogier van der weydenstraat 10​

Kan u het antwoord op uw vraag niet vinden? Contacteer ons.

hoofding mail.JPG